Shopping

Åkte in till stan med syrran och Karro, det var trevligt. Något som var ännu trevligare var att skattepengarna hade kommit in =) me like a loooot ! haha. Blev lite mer shopping än bara en present till brorsan men faktiskt inte så mycket som jag brukar göra.


Blev denna klänning från H&M. En klänning designad av Matthew Williams. Kostade 398 kronor men hade presentkort så denna kostade bara 60 kronor för mig. Inte illa va? haha. Den hoppas jag kunna använda mycket i sommar



Blev även två tunikor på GinaTricot. (Nu har jag fullt med stämplar så nästa gång jag handlar där har jag 150 kr rabatt ) En aprikosfärgad tunika för 149 kr och en brun skjort/tunika för 149 kronor


Postat av: Linda F

Ååå den där klänningen från H&M är så himla fin.Jag tänkte beställa den från internet men då var den slut där.

2009-06-09 @ 22:37:08
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0