Today


Dagens jag

Tunika-Gina Tricot
Jeans- ONLY

ber om ursäkt för den dåliga bilden men det är mörkt ute och mörkt inne och kameran ville inte samarbeta då haha!
Tråkigt väder idag igen, vad ska man göra då? läsa klart min bok kanske ;) Hoppas det är lite bättre väder imorgon, för då ska jag jobba på tal om annat. Ska stänga så jag hoppas det är lite barn haha

Postat av: Linda F

sv:nä min cykel är en skit gammal och dålig.Skit trög och oskön att cykla på.Men jag försöker att ha ett rejält tempo hela tiden så förbränner man ganska mycket.Kläderna var till och med helt blöt av svett.

Men det är ju skönt när man har cyklat klart iaf:)

2009-06-11 @ 14:35:57
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0