Sveriges nationaldag


Idag är det lördagen den 6 juni 2009. Med andra ord; Sveriges nationaldag! Jag firar inte nationaldagen på något speciellt sätt. Lever den som alla andra "vanliga dagar". Skamligt kanske men så är det. Idag är det även ett år sedan jag och Magda var i Sundsvall för att titta på söta skåningen Ola som sjöng där då. Tiden går fort ska ni veta!

Idag vaknade jag tidigt och inte speciellt på bra humör heller. Vet inte varför, kanske för tentan igår, kanske för att det är mkt hormoner i mig nu, kanske för att jag bara har en dålig dag. Hur som helst började jag städa massor. Tog tag i min garderob. Rensade ut det jag inte kunde ha och det jag inte ville ha kvar som jag istället ska sälja på Tradera. Sen delade jag upp kläderna i det jag kan ha nu och det jag sparar tills det att jag gått ner mina kommande önskade kilon. Kan alltid vara bra att ha kvar lite så man slipper köpa så mycket nytt.

Nu tänkte jag sätta mig i spelens värld och spela lite CSI. Åh va skönt det är att vara ledig :)

Hur har ni det denna nationaldag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0