Söndag

Hejsan alla läsare!

Idag vaknade jag vid 12. Asså fan haha. Hela dagen är ju borta typ. Idag är det söndag vilket innebär slapp slapp. Ska se en film från lovefilm.se och skicka tillbaka dem så jag får nya i veckan, jag ska läsa klart min bok så jag hinner att läsa fler böcker när de kommer från cdon.com. Jag ska även spela lite RollerCoaster Tycoon 3. Jag testade lite igår och det var sjukt roligt haha!

HAHAHAHA Helena och gänget drev med mig igår om att det inte var Helena jag skickade till utan till ngn roffe haha. Först trodde jag att hon drev och jag skrev det också haha. Sen fortsatte hon och jag tänkte att det kanske stämmer då, helena kanske har bytt telefonnummer eller så har hennes mobil blivit stulen haha. Så berättade hon allt detta för ola HAAHAHAHAHA han läre tro att jag e blond eller ngt :P Men ja, han hälsa iaf ;) höhö

 

Dagens jag är svart, osminkad och allmänt ful :P men det är ju söndag så :) haha

Postat av: Lisa

nej du är inte alls ful, du är så söt!! :D

2009-06-07 @ 19:59:31
Postat av: madde

Lisa: tack så mkt :)

2009-06-07 @ 21:38:23
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0