skrivande i pausen

ååååh DET ÄR VÄRSTA SPÄNNANDE !!! Jag tror jag vet hur det kommer sluta dock.. två saker har jag på min lista som måste fixas.
1. att Mike och susan blir tillsammans igen och
2. att Dave åker dit utan att döda Mike jr


Idag har jag varit på allmänt blogghumör (som ni kanske märkt...) Sen har jag känt att dagens timmar inte räcker till. Så mycket som jag vill göra. Jag vill hinna med att gå en promenad ikväll, jag vill läsa klart min bok och jag vill kolla på en film. Allt detta kommer jag inte hinna ju haha. Tror jag skippar filmen faktiskt och läser klart min bok efter en kvällspromenad faktiskt :)

hoppas även man kan sova inatt. Inatt var det så j*vla varmt så det var svårt att somna. Hatar att inte kunna somna.

Ja vad gör ni då? =) kollar desperate kanske? :)



JAG HADE RÄTT ??????!!!! :D ÅÅH (bara det är susan han gifter sig med...) Man ska väl tro att det är det och bara för det äre väl inte hon -.- gaah! give me säsong 6 nu !!!! hahaha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0