SKITDAG

Idag har jag en jävla skitdag ska ni veta... Först är man en poäng fr¨ån att få A på tentan. EN JÄVLA POÄNG ?! Kill me please !!! Sen har jag haft så ont i magen och mått illa varje dag plus sen mens så jag tänkte att det kunde (äntligen) vara barn i min mage. Dock var det inte det..

fy fan kan denna dagen vara värre? nej tror faktiskt inte det?! Jävla cp dag -.- kommer inte vara så aktiv här idag
nu ska jag bara gå och lägga mig i sängen och deppa haha

hörs imorgon eller någe

ps.. har iaf sommarlov nu !!

Postat av: thessa

jodå, skitdagar har varit min vecka madde :D :/

2009-06-05 @ 22:33:48
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0