Redo för Övik

Hello!

Nu är man klar. Ska bara sminka mig lite sen är jag fit for fight som man säger. Har packat allt som jag måste ha med mig, kameran och mobilen är laddad. Det enda jag behöver göra nu är att ta ut pengar.

Dagens outfit får ni se imorgon (kommer hem inatt) men jag kan säga att det är denna klänning (nelly.com) och håret är plattat. Har svarta ballerinaskor och en stor svart väska. Som sagt , ni får se imorgon då alla bilder från idag kommer upp :) Ska försöka blogga något under dagen men då kommer det tyvärr inga bilder med. Ni får kolla min bilddagbok istället då :)

Ha en riktigt bra dag allihopa
kram kram

Postat av: Carro

Tack, allt är köpt på Vero Moda, eller Hollywood.

Ha de så kul i Övik ikväll !

2009-06-27 @ 15:28:27
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0