Michael Jackson död!?



När jag gick in på aftonbladet.se idag så läste jag att Michael Jackson har dött :O Han dog igår kväll av hjärtfel tydligen. Det är med stor chock jag skriver detta. Michael var ingen idol direkt men mannen är ju en legend! Hans låtar är ju riktigt sköna och detta är nu en bit i världshistorien. Musiker säger att det är lika "stort" som när Elvis dog. Vi har mycket uppståndelse att vänta oss då....

R.I.P mannen

Postat av: Deniesé

sv. Tack ^^

Mja hur man på ett ganska bra & lätt sätt kan gå ner i vikt. :)



tråkigt det där med MJ ! :(

2009-06-26 @ 12:53:22
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, jäkligt sorgligt. Jag växte ju upp med hans musik, så den har betytt mycket. Men det var tråkigt at se hur det gick utför med honom efter 1987. Märktes ju tydligt att han inte mådde bra, eller som en musiker sa; det var som ett enda långt självmord.

Jättetragiskt.

2009-06-26 @ 20:09:57
URL: http://detspokar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0