Med systeryster


Var inte hemma särskilt länge förrän syrran kom och kidnappade mig. Vi åkte till gnarp till Hilda eftersom hennes son fyllde 7 år så vi fick lite tårta. Hur gott som helst (a) haha. Efter det drog vi hem till syrran då jag hjälpte henne med att städa lite i rummet de ska ha barnskötarrummet senare. Intressant och det är så roligt att städa hos andra. Vet inte varför men det är det haha.

Jag har dessutom blivit sjuk. Inatt sov jag jättedåligt och halsen hade svullnaat igen. Jag började även nysa som sjutton igår och idag kliar det i gommen, är täppt i näsan och nyser haha. Det fattas bara att jag ligger i magsjuka också haha. Jag hoppas jag mår bättre tills fredagen, midsommar och allt.

ja ni får ha det så bra så hörs vi lite senare
kraaam




på bilden ser ni syrran med stormagen :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0