Madde funderar

sitter och tittar på massa engelska program och det uppstod några frågor. Först var det "Extreme home makeover" och i detta program var det en mörkhyad familj som fick hjälpen. Jag är absolut inte rasist men VARFÖR skriker varje mörkhyad tjej som om hon håller på att dö? Hello dramaqueen. Det är lika i nästan varje program tycker jag. Talkshows and everything.


Nästa program var (är) "the real housewives  of OC". Visst är pengar nice och allt det men man jag tycker det är pinsamt med 40-14. Men nu till funderingen....VARFÖR går amerikaner alltid med skorna inne? Jag har inte sett en enda serie eller realityshow där de går utan skor inne. Är inte det lite onödigt , ja menar det blir ju skitigare inne?!

Postat av: Sara

När det gäller att mörka kvinnor låter mycket tror jag faktiskt att det är så att de har lättare att uttrycka känslor än oss andra instängda, tråkiga människor. Varför vet jag inte...

2009-06-10 @ 13:39:51
URL: http://saralouiise.blogspot.com
Postat av: Jennie

Undrar också varför de har skorna på sig inne...

2009-06-10 @ 13:53:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0