Helgens planer



Imorgon lördag åker jag till Övik med Charlott och kollar på Rix fm festivalen. Ska även träffa mina snygga ryssar Ida och Linnea där :) Även Linda tror jag skulle dyka upp :) Blir hur nice som helst.

Inför detta event är det några saker som ska fixas idag. Bland annat försöka lista ut vad för kläder jag ska ha och ladda kameran och så vidare. Listan ser ut ungefär såhär:

* ta ut pengar så man har kontanter
* ladda kameran så att batteriet räcker hela dagen
* välja outfit
* packa väskan så man har plånbok, kamera och allt nerpackat
* ta med Olas present  (som jag kan visa er sen..)


mycket som ska göras för en dags äventyr haha! När F kommer hem ska vi dra till stan för att hämta min jacka, lämna tillbaka golvproverna och köpa en mjukglass. Vad gör ni själva idag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0