Goldenfish?





Här har vi ett klipp om hur det brukar vara när man träffar Ola haha.  Ni får se en liten snutt av de 5 minutrarna vi var uppe där:P Jag har gjort videon lite rolig så ta slutet inget seriöst ;) haha FÖRLÅT IDA för att han börja snacka med mig när ni var mitt i kramen :(

anledningen till att jag sa "kände du igen mig?" var för att jag hade mittbena och solbrillor. brukar ju inte ha det haha.

Postat av: Linda

Det var inte mkt å se på den där videon e!!

Hehe.. Husvagns semester var skönt :)

Komma bort från allt.. men det var äckligt äckligt vamrt när jag vaknade vid 5 tiden på morgonen..

ca 30 grader i husvagnen.. Huaa!

2009-06-29 @ 19:35:48
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: justina

hahah kul...du är en Goldenfish???

Kram

2009-06-29 @ 20:53:58
Postat av: madde

'Justina: han brukar kalla mig för guldfisken men han råkar säga lite fel här tror jag ;) *

2009-06-30 @ 09:09:04
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0