Garderoben

 
före och efter.. :)


mina klackisar....


mina plattisar.... :)

städade garderoben idag. Lade skorna och väskorna längst upp, och på nedersta hyllan sorterade jag ut kläder jag kan ha, kläder jag kan ha om några kilo och kläder jag inte vill ha som jag ska sälja. Det försvann ganska mycket faktiskt. Ska nog sälja mer kläder när jag gått ner lite till. Dels de som då är för stora och sen även de som jag kanske inte vill ha trots att jag då kan ha dem. Nu blev det tjatigt haha men ni förstår ;)

Nu ska jag nog ut och kratta ihop lite gräs. Fredde ville inte ta uppsamlaren efter gräsklipparen så det ser ut som en äng med nyslaget hö hahaha. Det går inte för sig!

ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0