Dagens me





Dagens jag :)
 Tunika: Gina Tricot
Leggins: Gina Tricot :P

känner att jag varierat mig idag (not) men det är så skönt att ha slappa, rörliga kläder när man har den dåliga veckan ;)

ps. jag har inte sån där stor mage haha, den där tunikan ska vara pösig ;) så ni vet hahaha

Postat av: Cissi

Gud vilken fin tunika!! om du svarar så kan du göra det på min mail :P för jag är typ inte inne på min blogg nu på ett tag!! :(

2009-06-15 @ 18:26:13
Postat av: a

bara så du vet så är du precis lagom "kroppsmässigt". tycker inte alls du behöver gå ner något mer!! Och det kan absolut inte vara därför du inte blir med barn för då ska man ha riktig övervikt om det ska påverka. Hoppas det släpper för er snart och ni får ett litet plus =)

2009-06-15 @ 20:24:28
Postat av: madde

a:

ja jag vet ju tjejer som vart större som fått barn utantill men det är iaf ngt som sätter sig i hjärnan eftersom jag har 15-20 kg övervikt.. men tack för dina fina ord :) det fick mig att le :)

2009-06-15 @ 21:00:59
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0