Dagens jag

Det är allvarligt något fel på min telefon haha. Jag ställde den på 9 så jag inte skulle sova bort hela dagen. Då var jag så trött så jag ställde den på 10 istället. Vaknade typ 10.30 av mig själv. Då hade inte telefonen ändrat ringningen till 10. Snacka om irriterande haha. Men men, det är fult väder ute ändå så jag missar inget speciellt.

Vad händer idag då? Inget planerat har jag. Ska väl städa lite och läsa lite ur min bok. Annars tar jag dagen som den kommer liksom. Vad gör ni då? :)

Dagens jag:



Skjorta: Gina Tricot
Leggins: Gina Tricot

Ska ni själv köpa en likadan från Gina så prova den innan för de är stora storlekar. Detta är en storlek 38 men jag hade kunna köpt en 36 lika gärna haha..



ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0