Dagen-efter-outfit





Dagens jag ser ut så här. Slappt och lagom "dagen -efter-outfit" :)

Tröja: H&M
Leggins: Ellos.se

haha jag vet att jag är stor men vet ni? Jag bryr mig faktiskt inte så mycket längre. Visst jag ska fortfarande gå ner 15-20 kilo men jag vågar visa mig ute och på kort. Varför ska jag behöva sitta inne och gömma mig?! Jag har lika stor rätt att visa mig som de som går omkring med size 0. Det är snyggare med former ;) haha eller?

Postat av: Lisa

Jag tycker inte du är stor ><

2009-06-20 @ 19:56:20
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: ann

du är inte alls stor!1 förstår inte vart du har fått det ifrån??? Du är jättefin! Bara så att du vet, dessutom ska man leva livet och då kan an fasen inte spendera det med att banta banta hela tin. man ska nuta av det goda och vara nöjd med den man är!

2009-06-20 @ 20:49:01
Postat av: madde

*ann:

tack så mkt :) men jag är stor, det är faktum. Jag väger 20 kg för mkt för min idealvikt vilket inte är okej enligt mig. jag ska rätta till det men det får gå för nu liksom :) men tack så hemskt mkt för din fina kommentar, det gjorde mig mycket glad :) *

2009-06-20 @ 21:27:48
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Jess

Go girl! <3



Och duuu. Du är fin som du är, bara så du vet :)

Kram

2009-06-20 @ 23:15:20
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa (asali)

Hej Madde!

Tänk...jag har aldrig upplevt dig som "stor" under hela vårt skolår :)...jag tycker du är jättefin. Men jag förstår hur du känner. Har själv en hel del kilon som skulle behöva komma bort från denna kropp, men jag är ju såååå omotiverad :S...älskar att äta gott o hatar att motionera. Ta promenader o yoga tycker jag är skoj, men med 2 barn finns liksom inte tiden eller orken :(...vi får väl tagga varann så vi är smala o smärta då skolan börjar igen till hösten ;-)

Kram

2009-06-21 @ 13:30:01
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0