3 år i vuxenvärlden



Glömde nästan bort att det är 3 år sedan PRECIS, som jag tog studenten idag. Den 9 juni 2006 gick jag ut skolan i Ljusdals naturbruksgymnasium.

studenten är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv, samtidigt som det är det läskigaste. Att stå på egna ben i den vuxna världen och klara sig själv helt och hållet. Att slitas från sina vänner och den trygga vardagen som skolan faktiskt var. Att känna presen på att hitta jobb och allt annat... Jag klarade mig ändå och saknade pluggningen eftersom jag hittade tillbaka till skolbänken ;)

Postat av: Linda F

Oj...då är det ju 5 år sedan jag tog studenten.Vart tar åren vägen?Det går ju så fort.

2009-06-10 @ 09:51:33
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0