Trött i skallen, powernap och walk-in-closeth


Har precis städat undan lite granna på övervåningen. Fixade lite i min walk in closeth och satte upp alla posters på Ola där inne ;) Blev mycket bra faktiskt hehe. Jag blev dock väldigt anfådd och trött i skallen så nu ska jag lägga mig och vila en stund. Måste vara på topp imorgon då Charlotte kommer över :) Dessutom måste det vara städat och fint så man slipper skämmas HAHA...

Har inte ritat något än heller men jag vet inte vad jag ska teckna issåfall. Får se va det blir efter powernapen xD haha

Vad gör ni idag då? :)


Postat av: Anonym

Vad fick du betala för en poster på Diggiloo? Tänkte köpa en jag me sen.



kram

2009-07-27 @ 22:40:46
Postat av: Madde

Oj det var jag som skrev förra kommentaren, trött mna är haha

2009-07-27 @ 22:41:18
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att han stavat som en kråka haha

2009-07-28 @ 22:55:15
Postat av: Madde

*Anonym: hahaha tycker du? man ser ju va det står :)

2009-07-28 @ 23:53:48
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0