Tradera


Som fattig student är man alltid i behov av pengar. Jag har nu lagt ut några annonser på Tradera.com .. Det är kläder jag aldrig har använt eller inte längre kan ha för att de är för stora. Hoppas de blir sålda så lilla Madde får lite pengar ;) hehe

Annars då, det är Fredag idag och det blir lite bastubadning, säger man badning? Iallafall så ska jag sitta i bastun och njuta en stund och sen blir det nog en film eller två. Inget mer än att slappa direkt men skönt det med :) Räknar ner dagarna till jag får hem Docka nu... Bara 2 dagar kvar *iih*



Här är ridstövlarna jag köpte på Tradera. Dock var de för små. För små kring vaderna med 2 cm. TVÅ CENTIMETER ?! Kollade igenom mina gamla papper sen när jag tränade och bantade som mest och då var jag 6 cm mindre kring vaderna än vad jag är idag så det ska nog inte vara några problem med att komma i dessa om några veckor eller hur`?! De kostade mig endast 50 kronor så det gör inget om de får ligga ett tag till. Men tror ni jag vart nå less eller? haha

Vad gör ni då sötnosar? Vad har ni för planer för idag?


Postat av: Cami

okej haha x)

2009-07-31 @ 16:56:49
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Tessan

nu kom jag på att jag skulle behöva nya ridskor 8) mina har blivit lite söndriga, haha !

2009-07-31 @ 17:23:56
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Tessan

sv: jaaa fifan , snacka med han nu ;)

2009-07-31 @ 17:25:07
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0