Söndag

Hejsan!
Idag är det redan (?) söndag. Vad fort tiden går. Tyckte det var nyss jag jobbade liksom men det är flera dagar sedan nu. Igår hade vi en lugn dag hemma iaf. Jonas, jag, Nilsson, Fredde och brorsan kikade på två filmer. Först kollade vi på Repmånad- eller hur man gör pojkar av män med Stig helmer ;) och sen kikade vi på skräckfilmen The Eye med jessica Alba. Båda filmerna är ju bra. Repmånad är ju en klassiker och the Eye var en mycket bra film.
 


Jag gillar iaf båda filmerna. The Eye tycker jag var en mycket bra film och jag rekomenderar den för er som gillar skräckisar. Dock var det inte en massa blod och döda döda som i andra skräckisar utan denna var med psykisk ;) Har ni sett dessa filmer?

Nu ska jag bara slappa en stund tror jag. Huvudvärken sitter fortfarande i och jag är yr om jag ställer mig upp för fort och så mår jag illa. Jag vet inte vad det är. Om det har med värmen att göra eller om det är något annat som orsakar det. Hoppas det går över bara :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0