sjuklingen skriver


gokväll på er... allt bra?? själv har man mått bättr, Mår lite dålig pga förkylningen men det har väl varit värre så jag ska inte klaga. Utmärkt tillfälle att kunna vila om inte annat ;) hehe. Jag har legat i soffan hela dagen. Inte orkat göra något annat än att äta, kolla på tv och blogga typ haha. Fick en sådan lust att träna men jag tänker inte göra det. Inte bra för kroppen att träna när man är sjuk ;) Så jag känner mig duktig hehe

Ska väl nu snart ringa Stallet och planera lite om Docka, sen kommer Emma ikväll för att kika på en till film. Mycket nice att man börjat umgås så mycket med henne. Man bor så nära men när man börjar bli vuxen så har man inte lika mycket tid för varandra längre. Tråkigt men då äre desto roligare när man väl ses istället :)

Har ni någon bra film att rekomendera? Antingen Skräck, komedi eller action. Alla förslag tas emot glädjeligen ;)










 


Postat av: Emelie

Ella den förtrollade är bra haha

och The Proposal :D

2009-07-26 @ 18:08:13
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

HITTA NEMO så klart, =P.

Twilight,

nya harry potter (Eller kolla på alla på en gång)

The Hangover, whats happens in vegas,

my best friends girl,

the proposal,

Gossipgirl serien!!

Benjamin button otroliga liv,

Australia,

Good luck chuck

2009-07-27 @ 19:30:57
URL: http://ejleeno.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag och Peter kollade på en rolig komedi här en dag. Balls out Gary The Tennis Coach. Stifler har huvudrollen :P

2009-07-28 @ 13:10:43


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0