Sjukhuset än

Ja vi blir kvar här. Syrran har haft samandragningar och var lite öppen. Alldeles för tidigt. Hoppas han hon stannar inne någon månad till hehe. Vi hörs imorgon när vi kommit hem. Svarar på kommentarer då :) kram på er

Postat av: Deniesé

sv: Nä men det är en "vän" som beter sig som om hon inte är det längre, eller alltså vi va vääldigt nära vänner för några månader sen & nu liksom är hon helt of o bryr sig knappt , men jag måste liksom bry mig om henne.. ae de är bara segt.. jag har ju bättre saker för mig & mer som glädjer mig än henne här i livet :)



Åh hoppas de går bra för din syster!

Sov gott , hoppas du haft en bra dag :)

2009-07-21 @ 23:37:01
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Nämen uscha! :( Det betyder att hon måste ligga och vila nu lääääänge!!!!! hoppas allt går bra!

2009-07-22 @ 10:13:17
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0