Rapport från sjuklingen



FYYYYYYY !! haha. Jag är ännu värre idag. Eller ja,huvudet och tinningen känns bättre men jag är hes så jag kan knappt prata och jag är mer täppt i näsan. Ska ta halstabletter hela dagen, köpa some painkillers och sen sniffa nässpray all day long. Kul va? erkänn att ni är avundsjuka ;)

HAHA man kan ju låtsas iaf hehe. Vad händer för eran del idag då? själv ska man verkigen bara slappa, försöka bli bättre tills imorgon då Charlotte kommer över. Blir väl några filmer om jag känner mig själv rätt ;) hehe

Hoppas ni mår super sötnosar... ciao ciaoo

Postat av: Linda

Uscha lät inge vidare det där med tinningen osv..

Stackare.. Krya på dig sis!!

Vad händer iveckan då?

Sj så kanske man drar till rättvik idag och kommer hem på torsdag!!

puss

2009-07-28 @ 12:34:21
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0