Onsdag

Hejsan!
Nu är man hemkommen från jobbet och idag gick det lika bra som igår, trots fler barn. Det har varit varmt som sjutton och dumma jag tog jeans och tunika idag då det såg ut att kunna bli regn idag. Tji fick jag och kavlade upp jeansen till piratbyxor och tunikan fick bli ett linne. Har blivit ganska brun idag så det är nice ;)


Glömde berätta något gulligt igår haha. En ny tjej frågade om det var jag som sjöng "gimme gimme gimme" på tvn. Lili och susie tänker ni kanske men tjejen menade Sara i A-teens( den mörkhåriga...) Tar det som en komplimang för Sara är söt :) haha!

Dagens planer blir till att läsa. Vill inte vara ute nu mer idag känns det som då man är ute 6 timmar av 8 på förskolan plus att det är varmt som sjutton. Ska försöka undvika solen ett tag. Började på Twilight boken (om jag kunde drömma) igår och har redan läst halva typ. Ska försöka läsa klart den idag. Eller ja, nästan iaf.

Vad ska ni själva göra? =)

Postat av: Linda

Haha .sött :) inte alltid man får såna komplimanger xD

hehe .. Jo det gick bra å jobba . lite drygt bara!

Ska iväg nu ikväll igen å jobba natt ,, sen till barnmorskan imorn vid 13,30.. Suck!

Kommer att va gör trött ja,. för jag vaknade 11 idag,behövde sova mer egentligen men vaknade då och var hur pigg som helst... Suck!!!

2009-07-01 @ 18:47:45
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0