Mår bra



Åh det känns så bra. Jag vet inte vad det är men jag känner mig glad, känner mig nöjd med mig själv och jag känner mig så där fin idag igen. Varför kan man inte må så här varje dag? :)
Nu ska jag göra mig klar för en tripp till Sundsvall med Sofia. Ska bli nice!

kram på er

Postat av: Madde

sv. Jo kursen är på en termin. Känns som att jag måste göra om provet om jag ens ska ha nån chans att komma in så långt bak som jag hamnade bland reserverna :S Men det där med högskoleprovet verkar inte riktigt vara min grej för jag har redan gjort det två ggr så det är lite surt....

2009-07-10 @ 18:02:36
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0