Måndag

Hej svejs!
allt bra med er? Hoppas verkligen det :) Vädret ute suger verkligen. Regnar och regnar. När ska man få njuta av solen liksom? Nu ska jag göra mig klar för att dra iväg till Karro, min barndomskompis som fyller 22 idag. Fan om några månader är man 23 :O Snart är man 30 liksom haha. Hualigen va fort allt går. Det går bara fortare och fortare också har jag hört. :P
 
WOHOOO DET FUNKA :) JAg är kung på att fixa saker ;)

Aja dagens outfit och så får ni när jag kommer hem :) Försöker installera webcam på laptopen också men det går inte så bra. Vet inte varför. Den har sökt efter drivrutiner hur länge som helst nu. Hoppas det fungerar :P

aja vi hörs sen sötnosar :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0