Måndag och tillbaka till rutinerna

Hejsan hoppsan!

Idag är det Måndag och rutinerna kommer åter tillbaka. Dock har jag inget jobb än vad jag vet denna vecka, F är hemma hela veckan för han har semester och ja, ingen skola. Så egentligen är det väl så långt ifrån rutiner man kan komma hehe! Idag händer inget speciellt ännu vad jag vet. Jag ska gå en promenad med Emma och hundarna sen, jag ska hämta ut mitt paket från Jotex och jag ska väl träna ltie yoga. Idag blir det nog regnväder så det är perfekt för att träna lite inomhus ;) haha!

Ska fota dagens outfit också. Jag fick nämligen på mig ett par jeans som jag inte använt på typ 12321434 år. Så det är nice för mig. Kanske inte lika spännande för er dock ! Aja, ni får se senare när jag fotat.

Vad gör ni idag denna måndag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0