Maddes nya byxor


Nu har man precis kommit hem från Sundsvallstrippen med Sofia och hennes svärmor Sandra. Det var faktiskt riktigt nice att gå omkring i lugn och ro för att kika på hästsaker. Ett stort minus är att man vill ha allt som finns i butiken typ -.- haha. Det blev i alla fall ett par nya ridbyxor så att jag kan rida bekvämt i några månader. Eftersom jag läre gå ner massa kilon kommer jag inte kunna använda dessa hur länge som helst men det gör inget. Antingen köper jag ett par nya då eller syr in dessa ;) Kan inte vara så svårt hehe.  Iaf hittade jag dessa (som på bilden..) De kostade 329 kronor i butiken men nu när jag kikade på internet på Hööks, kostade de istället 299 kronor men då kostar väl även frakten hem tänker jag så det var väl kanske billigare i butik ändå ;) De är iaf jättesköna och bekväma!

Nu måste jag försöka dricka lite vatten eller något och leta skor innan jag måste åka till stallet. Wish me luck nu för nu äre iaf över ett år sedan jag satte mig på en häst sist. Men det är väl som att cykla antar jag. Har man en gång kunnat det så sitter det sen ;) Ja menar jag har ändå ridit i 11 år så man är ingen nybörjare haha!

aja nog snackat nu asså . Hörs senare när jag kommit hem ikväll!

puss och kram ses på stan



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0