Ljudet av ditt hjärta (^^)


Åh jag är helt slut haha
. Hej föresten! Idag har jag inte hunnit med datorn förrän nu faktiskt. Imorse vaknade jag dock klockan 6. Hur kul var det på en skala?! men jag somnade som tur var om igen och vaknade kring 9. Åkte först in till stan och fixade lite med Fredde och sedan stannade jag där och åkte hem med Linda. Följde med henne till barnmorskan och fick höra hjärtljudet för första gången. Hur underbart som helst :) Jag fick höra mitt systerbarns hjärta slå! BALLT !!!! Sedan följde jag med henne när hon handlade och donade på. Hann bara hem och byta om och sen drog jag till stallet. Har ridit Docka nu ca 1 timme på banan med Sofia & Faust och Hanna-Karin med Curre. Nice och Docka var faktiskt riktigt mjuk även fast som sagt, länge sedan jag red och hon är inte så mycket riden i sommar. Känns positivt ifall jag fortsätter rida henne :)

nu sitter man här nyduschad och är helt slut i kroppen. Man har varit ute sedan 3 och gått, ridit och borstat hästar och allt vad man har gjort. Känns i både armar och ben. MEN det är skönt! Det betyder viktnedgång och det betyder snyggare kropp på lilla mig och det betyder bättre kondis och bättre självförtroende och det betyder lyckligare Docka. Bara en massa + med andra ord ;)

Nej nu ska jag sluta babbla. Vi hörs lite senare snyggingar




kram







syster ysters mage i vecka 27 :)

Postat av: DILAN

Ha en trevlig kväll!

2009-07-15 @ 20:14:57
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv. hahahah vad var det Ola skulle se? xD hahah



Åh va kul, hälsa grattis till din syster från mig ^^ åh då blir du ju faster sen juuu kul! :DGrattis till dig med iof :D

2009-07-16 @ 08:15:03
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0