Hånick

Hejsan! Igår kväll vart det liten oväntad fest som sagt. Emma kom hit så vi satt här och drack lite drinkar (groggar) innan vi åkte över till Evelina en stund. Satt där och snackade gamla minnen och så hehe. Faktiskt himla skoj och vad fint hon och Mårten hade fixat det :) Verkligen jättefint. Nu vill man ändra här också hahahah! Efter ett tag hos Eve åkte vi till Hånick en snabbis eftersom de var fest där. Var inte där så länge men det var trevligt den tiden man var där :) Mycket folk och många kändisar man inte har sett på länge hehe!


En färgglad grogg. Absolut vodka, passionfrukt och san fransisco drinkmix :) Gott!


Emma var på bra humör :)

 
Min underbara dator har även fått spotify i sig ;)


såhär glad kan man vara av att sitta i bagageluckan 8-) HAHAHAHHA

 
Fin solnedgång vid vattnet :)
Linnea, Emelie och Angelica var på topp :)


Linnea, Jag, Sammy och Emelie :)


Patrik och jag



En glad madde är äntligen hemma efter allt bestyr hehe :)

Postat av: Sara

Sv: Haha, ja jag har haft långt hår i hela mitt liv :) Dock så har jag varit dum nog att blondera och platta sönder det (varför vet jag inte? Jag har blondt och platt hår?!?), så jag blev tvungen att klippa av mig det.. Nu väntar jag på mitt tjocka, blonda, långa hår igen :))

2009-07-25 @ 15:59:28
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0