Filmkväll med Emma

Idag orkar man inte med något jätteavancerat iaf. Jag är inte bakis men man blir bra nog trött såhär dagen efter. Emma och jag bestämde oss för en filmkväll bara hon och jag. Skönt med slapphet ikväll hehe. Återkommer väl med ett inlägg senare närn jag vet va de blir för film och så :)

Hoppas ni hare bra :)

Postat av: Sara

Precis ;) Sedan är det ofta jag har haft bråttom ut och stressat igenom plattning och sminkning, vilket gör att jag inte ens tittar på värmeskydden och det :P



Njaa, man blev inne i filmen och satt med naglarna i munnen ibland men som sagt - handlingen är värdelös! :P

2009-07-25 @ 17:24:52
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: lolla

halloj

roliga foton att kolla på sen igår...

det brukar vara härligt med en filmkväll efter en festkväll ;)

Du madde jag vill åxå ha spotify å min dator ,hur gör jag???

kram lolla

2009-07-25 @ 18:39:38
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0