Filmkväll i vanlig ordning



Idag är det söndag vilket innebär filmkväll. Idag var det Emma, Jag, Fredde och Chrille. Vi hyrde Bedtime Stories med Adam Sandler. Han är kung och jag totlat älskade denna film. Så jäkla bra hehe. Handlar om det man kanske tror efter titeln. Adam berättar godnatt sagor till sina dottersbarn och det som de hittar på händer även dagen efter. Mycket bra film som sagt och den får 5 av 5 möjliga av mig =) SE DEN med andra ord hehe!



M M M M M





har ni sett den? =)

Postat av: Jennie

Den är bra men inte så bra som hans filmer kan vara.

Men jag kan rekommendera den varmt.

Kram Jennie & busarna

2009-07-27 @ 08:48:23
Postat av: Jennie

Ja, vad ska man säga.. jag får skylla på att jag nyss vakant då ;)



Kram

2009-07-27 @ 10:43:13
Postat av: TOBBE

Har sett nästan hela. när man var i forsta hos syster,så la filmen av.. Filmen var bränd också :D

2009-07-28 @ 00:20:17
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0