Filmer

 
Fick två filmer från lovefilm idag. Wallander- mördare utan ansikte och The others. Har sett The others förut men den är så himla bra så jag ville se den igen. Den har dessutom slutat säljas och är sjukt svår att få tag på. Har ni den och vill sälja den till mig så säg gärna till :)

Nu blire film asså :D

Postat av: Tessan

woho , jag har börjat kolla på Wallander - mördare utan ansikte för typ 2 månader sen och är inte klar än >: uuh !

men en sak förstår jag inte, den filmen The Others, nu har du ju den så varför ska du köpa en till? :D eller har jag missförstått nåt ? XD

2009-07-21 @ 16:28:55
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej tjejen..förlåt att jag kommenterar så lite...men vårat internet suger på landet..oftast får jag inte ens upp bloggen jag prenumererar på.:(

Kramizz

2009-07-21 @ 16:45:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0