Dagens söndag

Godmorgon sötnosar!

Idag är det söndag ifall någon av er har missat det. Det innebär slapp slapp på hög nivå och kanske även en film eller två. Jag har ju en helv box med skräckfilmer som jag inte har sett ännu och jag är dessutom sugen på att se DAGBOKEN igen. Jag fullkomligt älskar den filmen. Älskar Ryan (a) haha. Han är en aaaaning het och helst i den filmen ;) Om ni inte har sett den så se den!! hehe


Vad händer annars idag då? jo kanske man ska vara duktig och måla lite staket? kanske man ska bara ligga i soffan med min rosa älskling och surfa varvat med film? Många kanske nu haha.


Dagens jag använder slappa kläder. Skönt en söndag och det är inte varje dag jag använder grått, så passa på och titta och lägg det på minnet ;) HAHAHAHHA :P








Tunika: Gina Tricot
Leggins: Gina Tricot

Känner verkligen att jag varierar mig idag haha. Nu ska jag kolla lite bloggar =)

Postat av: Tessan

sv: haha ja, jag får väl hjälpa mamma och pappa med en hand eller två och fjäska och hålla på , & så kan jag betala en summa själv , haha .



tack tck :D

2009-07-26 @ 12:46:04
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0