Boyen gillar att bada :)

Hejsan!

lite uppdatering de senaste dagarna men jag känner inte att jag har haft tid eller lust att sitta vid datorn direkt. Ikväll blev det lite städning inför imorgon och så åkte jag iväg och badade med Fredde, Jonas, Nilsson, Lisa och Sammie. Det var 24 grader varmt i vattnet och det var hur skönt som helst. Boyen verkligen älskar att bada haha. Han har varit lite fessig för att bada förut faktiskt. När han var liten råkade han hoppa i utan att ens veta vad vatten var typ stackarn så han hade respekt för vattnet där ett helt år faktiskt. Sen började han bada massa men han har inte vela hoppa i utan han har varit som matte, gillar idén att gå i från stranden haha ;)


I förrgår när vi badade lärde han sig att hoppa i från bryggan. Han tyckte verkligen det var skitkul haha. Idag hoppade han i först av alla och var sist att kliva upp. Min lilla gofis :D

Postat av: Jennie

Nu borde jag skämmas.. tyckte de först var en pudel på översta bilden.. Att svansen var huvudet ^^



skäms



Hoppas de är bra med er!

2009-07-03 @ 11:36:32
URL: http://busarmedskagg.blogspot.com/
Postat av: Sara

Han är ju så fin din vovve! :D Jag vill också ha en!

2009-07-03 @ 16:35:19
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0