Vitare tänder



Jag har hört mycket om nya tandkrämen Pepsodent White now och jag bestämde mig för att testa den. Sett många bloggare som provat den och inte alls varit nöjda. Det utlovas juh att man ska få vitare tänder redan efter första användningen. Jag testade den precis och jag tycker att det visade liiiite vitare tänder än innan men det kan vara inbillning med. Får fortsätta använda denna tandkrämen så får jag se om några dagar/veckor om det är någon skillnad :) Återkommer om det !

Postat av: rebecka :D

Jag använder den just nu, jag har använt den i ca. 1 ½ vecka, efter en vecka sa min kompis, "oj, vilka vita tänder du har fått", utan att hon visste att jag använde den. den verkar ju fungera :D

2009-01-28 @ 12:53:02
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag använde den tandkrämen förut ganska länge men jag märkte aldrig nån skillnad tyvärr.

2009-01-28 @ 12:55:08
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0