Impulsköp!

 

 

Var över till stan en snabbis med syrran för att lämna brorsan så efter passade vi på att handla lite. Jag var bara tvungen att handla en till sådan här. Nämligen en Garnier Pure wash. Rengöringslotion som rengör porerna och tar bort smuts och talgrester från huden. Fungerar verkligen hur bra som helst och jag brukar iof inte ha finnar och så men under den roliga lingonveckan brukar min hy bli ful men inte nu när jag använder denna varje dag. Jag rekomenderar den verkligen till er som har problem med hyn eller för er som vill fortsätta ha fin hy. Flaskans pris är olika beroende på vart man köper den men på COOP där jag köpte den kostade den 35 kronor. Helt klart värt priset! 

 

På COOP var det även 50 % på alla skor (a) inte för att dom hade många fina skor kvar men jag hittade ett par söta tennisskor som jag köpte. Nu använder jag sällan tennisskor men dom jag har hemma nu är trasiga och för endast 99 kronor tyckte jag att jag inte hade så många val ; )

Inte snyggaste par skor men söta och funkar åt mig här hemma när man känner för icke-klackade skor hihi

Lilla kissen ville vara med på kort han också!


Postat av: ALexandra

joho,dom var skitsnygga :O jag ÄLSKAR tennisskor

2009-01-28 @ 21:58:28
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

DOM ÄR SNYGGA! Skorna ALLTSÅ!

2009-01-28 @ 23:48:58
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0