Snart över...

Nu är snart min födelsedag över och den har varit intensiv haha. Det har varit folk här hela dagen lång typ =) Har fått massa lotter (och det var faktiskt vinst på vissa...) och jag har fått pengar, blommor, snapsglas :P och så ska jag få mer av syrran + jon, emma ? och mamma. Trevligt med besök tycker jag hehe!

 

Ska väl in med lite bilder sen men kamerabatteriet är på laddning så det kommer imorgon :) Nu ska jag slappa och sen blir det till att sova typ, dagen har gått extremt fort! men TACK alla underbara människor som grattat mig här, på ola.cd, på facebook,  på bilddagboken, msn och sms :) ni är bara för söta!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0