Snabbt från Madde

Hejsan!

ett snabbt inlägg nu medan ja sitter vid datorn bara...
Idag kan man säga såhär; DET HAR INTE VARIT MIN DAG !!!!

till att börja med kunde jag absolut inte sova igår, vred och vände på mig flera flera gånger, sen imorse vaknade jag förbannad, vet inte varför men arg var jag... På tåget tog dem inte kort så jag fick iof åka gratis ner men jag var tvungen att pejja andra bussen som går till högskolan så det var tur att jag hade lite kontanter (man hinner inte ta ut på morgonen när man kommer till centralen med tåget..) På skolan gick det väl bra men jag fick ont i magen, huvudvärk och även nu väldigt väldigt trött. Kommer hem och ska registrera mig för en kurs och ser att datumet gått ut -.- Nu är det bara att hålla tummarna för att det går att ordna manuellt imorgon. Jag mejlade ansvariga läraren så får vi se. Som om denna dag inte kunde bli sämre så ringde förskolan i Harmånger och frågade om jag ville jobba denna vecka. VADÅ TYPISKT ??? När man inte kan lixom.. suck ! näe verkligen inte min dag idag


Nu ska jag stänga av denna skit innan jag kraschar den eller musen dör eller något roligt.
puss på er sötnosar så får vi hålla tummarna för att morgondagen är liiiite bättre ;)

Postat av: Marie

Nawe gumman då. Jag hoppas din morgondag blir bättre, men glöm inte bort att du betyder och att du är guld värd. <3

2009-01-19 @ 21:12:38
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0