skriv skriv skriv

Hejsan!

me and la syrra i somras...

Idag har jag skickat in skolarbetet eftersom det krånglade igår *morr* och sen har vi varit på banken och skrivit på papper om huslån. Jag ville egentligen inte berätta förrän allt var klart men det känns som om alla vet om det redan. Jag och Fredde har alltså köpt ett hus. Vi ska skriva på papper med mäklaren imorgon och vi har sagt upp lägenheten. Det känns faktiskt hur bra som helst. Obeskrivligt. Vuxet. Skrämmande och massor med glädje så klart ;)

 

Nu blir det inredning för hela slanten haha!

Nu ska jag sysselsätta dagen med att plocka ner julen. Julgardinerna låter jag hänga klart då vi snart ska flytta ;) Lite onödigt att ta ner dem och sätta upp nya och låta dem hänga kvar bara en vecka eller två. Det blir dubbelt arbete och det gillar vi inte haha. Vad händer mer idag då? jo jag ska försöka ringa eller mejla försäkringsbolaget och säga upp hemförsäkringen eftersom vi får gratis i huset några månader i och med köpet. Man betalar juh helst inte för två :P Sen tänkte jag se om syrran kommer över idag. Hon ska hämta priset hon vann och så ska hon hämta mat till grisarna och så ska vi sjunga singstar tänkte jag hehe!

 

Ja jag skulle kunna skriva i evigheter känner jag men det tänker jag inte göra. Hoppas ni hare bra!

hörs sen! kramis


Postat av: Camilla

grattis till huset :D

2009-01-13 @ 20:46:44
URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Postat av: Marie

GRATTIS TILL HUSET, verkligen sjukt underbart kul ju. Som jag sa innan när du nämde att du vill ha hus, skaffar ni hus då kommer jag på studts haha.



kärlek till dig gumman <3

2009-01-14 @ 11:16:46
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0