Shopping till huset

Jag var in på Catalog's hemsida och de har juh ett erbjudande nu där man får ta 5 saker och betala för 4. Hur bra som helst då sakerna kostar max 25 kronor styck! Jag hittade dessa saker:


Ett par lila gardiner. Tunna men ändå färg. Kostar 25 kronor

för ett 2-pack. Jag köpte två st 2-pack (alltså 4 gardiner) för 50 kronor

Fanns även röda gardiner så jag köpte 4 styckan 2-pack (8 gardiner) eftersom det är 5 fönster i tv-rummet. (3 stycken sitter ihop) Detta kostade alltså mig 100 kronor.


Tre fina ljushållare. Tre stycken för 25 kronor. Jag köpte två pack och kostade därför mig hela 50 kronor ;)


Ett par grå/silvriga leggins för 25 kronor. Inte illa va? hehe


Har aldrig faktiskt haft en trekantsbh eftersom jag inte gillar när det inte finns byglar men det kan vara sköna att ha under vissa tröjor kan jag tänka mig och när den endast kostade 25 kronor så passade jag på. Tycker jag inte om den var det juh inte så mkt bortkastade pengar så att säga.

Dessa tre vaser kostade 64,50 kronor vilket inte alls är dyrt med tanke på hur fina de är. Dessa ingick inte i ta-4-betala-för-5-rean, men cirka 65 kronor är juh ingenting :)


När jag betalade drog dom av en femma per sak så jag betalade exempel 40 kronor för de tre gröna ljushållarna och jag betalade exempelvis 80 kronor för de röda gardinerna istället för 100 och så vidare. Allt med frakt blev 309 kronor, vilket är gratis typ :p


Postat av: Emma

OJ, det var verkligen inte illa det :) me like.

2009-01-29 @ 20:54:27
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för tipset Madde! Jag har också handlat där nu till huset :) Skit fina saker & billigt, jag handlade för 311spänn Hoppas sakerna är lika fina som på bilderna. Ångrar mig nu att jag inte köpte dom gröna ljushållarna :/ Vaserna var skit fina köpte snna också.

2009-01-29 @ 21:17:16
URL: http://noj.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0