Onda aningar

usch jag har en dålig känsla över denna dagen. Jag vet att jag till 90 procent får veta hur det gick på tentan och portföljen idag och jag är nästan säker på att få göra om båda sakerna, usch! och jag drömde mardrömmar HELA natten!!! fy fan -.- PÅ det så går det säkert skit vid hustittningen också, att vi inte får lån eller att det är något stort fel på det :(

 

eller så äre jag bara som har alldeles för negativa känslor i kroppen HAHA, men hellre det och blir glad än att vara för positiv och bli besviken liksom. aja bara vänta och se antar jag hehe.

 

Hoppas det är bra med er :) vad ska ni göra idag?


Postat av: Emma Viklund

hoppas ni får ta lån gumman :D mysigt med hus!

2009-01-08 @ 11:49:04
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0