madde donar

loggar in och ser att jag fått många kommentarer :) tack sötnosar!

 

Nyss lade jag in en ny kurs på blackboard och så har jag planerat lite rockbjörnen med Helena. Många frågetecken som måste rätas ut men det är jag som bestämmer i slutändan. Hur ska jag göra? Det är frågan men jag vet att jag kommer fram till ett svar, någon gång ;) haha Nu hörrni ska jag ta tag i Carros design tänkte jag :) sen vette sjutton vad jag ska hitta på men jag får väl låta fantasin flöööööda !

 

puss på er så länge!


Postat av: Carro

Få vad spännade med ny fin design ! Jag längtar ! Så snäll du är Madde som vill göra min blogg fin :)

2009-01-02 @ 14:55:54
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0