Husägare!

 

 

Vårat nya hem :)

 

Då har man vart och skrivit på papper med säljaren och mäklaren och betalat handpenningen :D med andra ord kan man säga att huset är vårt. JAg vet att det inte är det på riktigt förrän vi betalat resterande pengar också vilket vi ska göra den 11:e :D DÅ är det vårat hus och vi ska faktiskt börja flytta in redan den dagen :) UNDERBART känns det :) Kan inte med ord beskriva faktiskt! Dock är jag fortfarande skitskraj över att räkningarna ska välla över oss och att man får leva på bara bröd och vatten men jag vet att det inte blir så egentligen eftersom enligt bankens beräkningar (som också var överdrift...) skulle vi ha mycket pengar över i månaden sen betalda huslån och boendekostnad! 

 

åh ja är så glad :D dock känns en månad som hundra år just nu !! 

 

aja jag fick även hem minneskortet jag köpte på tradera för några dagar sedan så nu ska jag spela lite guitar hero :) ha det så bra så länge så hörs viiii :D

 

kram / husägarn!


Postat av: Fia

Grattis, vad roligt =)

2009-01-14 @ 16:57:19
Postat av: Ann-Britt

Grattis till huset. Hoppas ni ska trivas.

Kram Ann-Britt

2009-01-14 @ 18:15:55
URL: http://www.mejdasens.se
Postat av: Joline

GRATTIS :) hoppas att allt går bra, ser ju kanonfint ut :) kraam

2009-01-14 @ 19:44:04
URL: http://joooline.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Fia: hehe tack :) det är verkligen jätteroligt!

2009-01-14 @ 21:25:36
Postat av: Nypan

Åh fan va fint huset ser ut :D Grattis så supermkt, hoppas ni ska trivas och att allt kommer gå bra. Är det i stocka också eller? Nu väntar jag bara på klassträff! ;)

Kramis

2009-01-14 @ 22:10:05
Postat av: Weekie

Tjoho!

Fan vad jag är avis på erat hus!

Det är så himla fiiiiiint =D

Jag tror inte att ni kmr att få leva på bröd och vatten xD haha! Ni kmr att få det toppen där tror jag :) Hehe jag skulle iaf mått hur bra som helst där :)



Sköt om dig sis!

Hälsa Fredrik!!!

2009-01-14 @ 22:39:13
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-01-15 @ 21:24:30
Postat av: Emma

Åhhh vad fint :D

Grattis till huset får man väll säga då, hoppas allt går bra med flytten :)

2009-01-15 @ 21:25:17
URL: http://emmmaaac.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0