Framtida planer


okej vet ni? Det verkar som om vi ska köpa huset :D MEN även om vi inte ska det så måste man planera lite vad man ska göra av varje rum eller hur?! Ifall man köper menar ja ....Jag kan ÄNTLIGEN ha min walk in closet ;) Jag vet inte bara vilket rum jag ska ha det i. Jag har liksom 4 rum att välja bland :D fattar ni den känslan? Från att ha svårt att ens få in kläderna i tre garderober till att kunna välja och vraka bland 4 olika rum? Jag är överlycklig kan jag säga hehe! Nu gäller det bara att välja rätt rum och att jag hittar saker till det, vill juh ha sådanna snygga ställningar som affärerna har. Kan man få tag på sådanna som privatperson? Jag har iallafall BIG PLANS :D fatta, alla mina skor, alla mina väskor och alla mina kläder på ett och samma ställe? åååh I cant wait :D

Postat av: janni

åh, vad kul :D man kan hitta assnygga garderober på ikea där det finns skohyller och allt sånt :D

2009-01-09 @ 11:46:32
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Emma lindgren

Åå va roligt =D

2009-01-09 @ 12:23:29
Postat av: Alexandra

weei,kul kul :D

2009-01-09 @ 13:40:52
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0