Dålig dag

Asså ni får förlåta mig men jag hinner verkligen inte blogga alls när jag har campusvecka i skolan. Man kliver upp 5 och är hemma kring 6-7 och så ska man äta. SEN finns det möjligen tid för bloggning. Dessutom skriver jag inget intressant dessa dagar känner jag hahaha. Idag har jag dessutom lite agg mot några haggor i klassen som är otroligt själviska och sen hyser jag ett otroligt stort agg mot FORTUM som rånar en på pengar.

Dem anser att jag gör av med 1000 kr i månaden på lägenheten som är på 56 kvadrat. Min klasskompis betalar ca 1500 i månaden på ett stort jävla hus under vinterhalvåret. ÄR DET RIMLIGT att jag ska betala typ lika mkt för typ 100 kvadrat mindre ??? jävla skitbolag !!!! jag är så glad över att vi bytt elbolag tills vi ska flytta i huset så ni anar inte!

aja jag ska väl inte bara klaga. de nya lärarna är iaf toppen ;) haha


vi hörs imorgon vettja, då är det rockbjörnen och allt :) ska ni se?


Postat av: Magdalena

Det är väl klart att jag ska se rockbjörnen imorn! Får ju inte missa när Olis vinner några rockbjörnar! ;-)

2009-01-21 @ 22:57:41
Postat av: Sofie

Fortum är SKIT! Håller med dej Madde. Ingen borde ha det el bolaget. Man borde skriva på någon protestlista el nått

2009-01-22 @ 15:18:21


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0