ÅRETS LÅT ÄR FEELGOOD !!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

 

 

han är sååååå jävla värd det !!!! och tårarna bara spruta. speciellt när han sa

"men absolut mest vill jag tacka mina fans som har röstat. Dom är grymma! "

 

lixom vadå sötast? =)

 

 

 


Postat av: Joline

Jaaaaa;D Äntligen är den hemma där den ska vara! blev också helt rörd, kom en liten tår där (eller många) :)

2009-01-23 @ 08:26:55
URL: http://joooline.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Nähä så du menar att Ola är sötast! Det kan jag ju verkligen inte säga! Och att han var värd den och att jag saknar honom och längtar tills jag får träffa honom i sommar stämmer ju inte alls! Nä då inte ett dugg! Absolut inte! 8) ;-)

2009-03-03 @ 22:53:25


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0