Ärenden

Jag kommer att blogga idag med eftersom Fredde skulle ut och åka lastbil vilket betyder att jag blir hemma själv. Har jag inte tid till att blogga då så vet jag inte vad hehe! Dock sitter jag med det sista skolarbetet nu. Ska ta med massa symboler för saker jag tycker är angeläget för mig idag som människa, pedagog, i samhället och i världen. Jag orkar inte ta med mig massa "saker" så det blir massa bilder istället ;) Går nog lika bra det! 

Sen ska jag även ringa Telia för att beställa lite saker till huset! Vi behöver juh även tv där och nu har de ett erbjudande med tv, telefoni och bredband för 299 kronor i månaden och eftersom jag redan har bredband hos dem tänker jag fråga om vi kan ta det erbjudandet :) Just nu betalar ja 400 kr i månaden på bara bredbandet och där får jag med telefon och tv med massa massa kanaler för samma summa lixom :P inte illa inte illa...

 

Vad händer hos er idag då? =) denna lördag?




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0