Trött att vara nattuggla

Vad tråkigt det är att vara nattuggla. Helst när man är tvungen att vara det själv haha! Är så otroligt tråkigt just nu. Fredde sover, jag har kollat igenom massa massa bloggar, det är inget bra på tv just nu heller. BOOORING !! Varför sover du då inte ? tänker ni, ja det undrar jag själv! haha nej men jag är inge trött faktiskt. Det värsta som finns är när man ligger och vrider och vänder på sig och slutligen får räkna får för att försöka somna.

Vad händer imorgon då? Själv ska man försöka städa lite ur lägenheten eftersom det inte blev idag. Dock vågar jag inte skriva in det på "to do" listan eftersom syrran alltid kan ändra sig och Fredde skulle övningsköra lastbil så han kan man inte räkna med heller. Jag ska även packa upp lite mer kartonger i datarummet och försöka rensa datorn lite. Måste kolla vad det är som gör den så seg. USCH för det tekniska ibland! Jag hade även försökt tänkt ta mig en långpromenad med Boyen. Kanske till stallet och hälsa på? Det var juh ett tag sedan jag var dit nu.. en månad eller så (a) fy på mig. Sen på kvällen blir det såklart Melodifestivalen delfinal 3. EMD är juh med ;) Har stora förväntningar på att låten är bra faktiskt. Så det ska bli spännande.

Vad ska ni själva göra imorgon? =)
kramis

Postat av: minaya

Hej. Kikar förbi så jag tänker att jag säger hej också.. :D



Hoppas du får en mysig helg.



//Minaya

2009-02-21 @ 02:14:28
URL: http://minaya.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0