Tisdag

God morgon läsare!

 

Idag vaknade jag ännu en natt av min underbara hankatt som jamar och jamar och jamar efter en hona. Tråkigt för han att de inte hör honom utifrån?! *suck* . JAg provade släppa ut honom igår ihopp om att han skulle springa iväg till ngn tös och hålla tyst sen men det fungerade inte alls. Han satt i ett hörn tills jag hämtade honom igen ! Det är då man får säga "skyll dig själv ! " .

 

Nu sitter jag här och ska snart äta någonting och sen eventuellt åka in till stan med syrran och handla lite saker. Hon har förmågan att ändra sig sis' så det kan lika gärna bli på fredag. Håll tummarna över att det blir idag haha!

 

8 dagar kvar tills vi flyttar :D


Postat av: Carro

såg att du skrivit på messenger och frågat om jag kommer på din inflyttningsfest.. Och SJÄLVKLART vill jag det ! :D

2009-02-03 @ 12:01:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0